هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید!

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید!

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی‌کالا بخرید! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، خودرو و... با امکان تعویض و مرجوعی آسان | ✓ارسال رایگان ✓پرداخت در محل ✓ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید

  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی مراسم عروسی (تالار اوپال)

فهرستی از گام های عملی که به شما کمک می کند جشن رویاهای خود را جمع آوری کنید.

در حالی که زوج ها اغلب افراد حرفه ای را برای کمک به مدیریت برنامه های عروسی خود استخدام می کنند، دلایل زیادی وجود دارد که چرا آنها ممکن است تصمیم بگیرند که همه وظایف و مسئولیت های برنامه ریزی را به تنهایی انجام دهند. شاید آنها با بودجه محدود کار می کنند یا شاید آنها به سادگی عاشق امکانات لاکچری هستند. در هر صورت، اگرچه برنامه ریزی یک عروسی گاهی اوقات می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، اما ممکن است شخصاً عروسی رویاهای خود را جمع آوری کنید.

بنابراین، از کجا شروع می شود؟ اولین قدم این است که مطمئن شوید زمان زیادی برای برنامه ریزی روز بزرگ خود دارید. یک جدول زمانی طولانی‌تر دوست شما در اینجا است، و در صورت امکان، حدود یک سال برای ترتیب دادن این موضوع هدف گذاری کنید. همچنین، هنگامی که با تصمیمات، فهرست‌ها، ضرب‌الاجل‌ها و زندگی روزمره مواجه می‌شوید، سازمان کلیدی است که همه چیز را در مسیر درست نگه دارید. علاوه بر این، فراموش نکنید که شخص مهم خود را در این مرحله مشارکت دهید، زیرا عروسی شما باید نماینده هر دوی شما به عنوان یک زوج باشد. با این حال، برای کسانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند، ما پاسخ هایی را به سوالات داغ شما ارائه کرده ایم.

در ادامه، در اینجا تعدادی نکته برای برنامه ریزی عروسی برای زوج ها، از سازماندهی گرفته تا عبور از چارچوب قانونی قرارداد فروشنده و حفظ سلامت روانی آورده شده است. حتما یادداشت برداری کنید و مهمتر از همه لذت ببرید! به هر حال این مراسم عروسی شماست، پس زیاد به جزئیات کوچک توجه نکنید.

 

  • تالار اوپال بهترین تالار جشن عروسی غرب تهران است که با طراحی منحصر به فرد خود، آرامش شما را در مهم ترین شب زندگی تان تامین می کند.

وقتی به این تالار وارد می‌شوید، با پذیرایی آرام و مهربانی از تیم ما مواجه می‌شوید که شما را در طول رویدادتان همراهی می‌کنند و بهترین تجربه را برایتان فراهم می‌کنند.

 

شما هم برای برگزاری مراسم خود از جمله جشن عروسی، مراسم نامزدی و یا انواع جشنهای خود مانند جشن و مراسم سالگرد ازدواج و یا برگزاری مراسم و جشنهای سازمانی خود و یا حتی سمینارها و کنگره های خود و یا حتی برگزاری مراسم ختم و یا سایر مراسم دیگر به دنبال تالاری میگردید که علاوه بر زیبایی و تیم حرفه ای بتواند تمامی این خدمات و فضاها را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
تالار پذیرایی اوپال به عنوان یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب تهران و یکی از بزرگترین تالارها در استان تهران با فضاهای مخصوص هر مراسم انتخابی شایسته برای شما عزیزان میباشد.

 

  • بودجه عروسی خود را تنظیم کنید و به آن پایبند باشید

مهمانان عروسی در هنگام پذیرایی از عروسی پول به هوا پرتاب می کنند

بودجه عروسی شما عامل محرک بسیاری از تصمیمات مربوط به عروسی شما خواهد بود، بنابراین این باید یکی از اولین چیزهایی باشد که به آن می پردازید. اگر یکی از اعضای خانواده می‌خواهد کمک کند، با آنها در مورد هزینه‌هایی که راحت هستند صحبت کنید. با این حال، اگر خودتان این هزینه را پرداخت می‌کنید، حتماً نگاهی دقیق به امور مالی خود بیندازید و برای هر تغییری در زندگی مالی که ممکن است نیاز باشد آماده شوید. وقتی آن عدد جادویی را به دست آوردید، به آن بچسبید!

 

  • فهرستی از اولویت های عروسی بسازید

گروه موسیقی زنده عروسی در یک پذیرایی می نوازند

با شریک زندگی خود بنشینید و تعیین کنید که سه جنبه مهم عروسی شما چیست. محل برگزاری یا تاریخ عروسی خاصی است؟ قفل کردن در یک عکاس عروسی خاص یا گروه زنده؟ آن جزئیات را در اولویت قرار دهید و مایل به مصالحه در مورد بقیه باشید. این به شما کمک می کند تا در بودجه خود باقی بمانید و به شما کمک می کند تا تلاش خود را بر آنچه واقعاً مهم است متمرکز کنید.

 

  • سبک عروسی خود را تعیین کنید

عروس و داماد در جشن عروسی گیاه شناسی خود شادی می کنند

چند منبع الهام بخش عروس را که دوست دارید پیدا کنید - پینترست، اینستاگرام، مجلات، سایت های معتبر عروس (البته از جمله عروس ها!) - و شروع به تحقیق کنید. داشتن حس خوب از نوع سبک عروسی که می خواهید به محض شروع به ملاقات با فروشندگان بالقوه کمک زیادی می کند.

با این حال، خودتان را با تمام الهامات عروسی که در آنجا وجود دارد غرق نکنید، زیرا چیزی به نام الهام بیش از حد وجود دارد. به همین دلیل بهتر است مدت زمانی را که صرف تماشای عکس ها و ایده ها در یک جلسه می کنید، محدود کنید. تهیه فهرستی از دوست داشتن ها و دوست نداشتن ها، و همچنین خواسته ها و نبایدها، می تواند به شما کمک کند تا تصاویر الهام بخش را بهتر مرور کنید.

 

  • سازماندهی کنید

می‌توانید از چک‌لیست‌ها، صفحه‌گسترده‌ها، ورد، اکسل، سندنگار Google—هر چیزی واقعا—تا زمانی که بتوانید تمام افکار، بودجه‌ها، اعداد و غیره خود را در یک مکان جمع‌آوری کنید، استفاده کنید. همچنین برخی از ابزارها و برنامه های آنلاین عالی وجود دارد که می توانند شما را سازماندهی کنند. ما WeddingHappy را برای ادامه وظایف خود و AllSeated را برای تجسم نمودارهای صندلی و چیدمان محل برگزاری دوست داریم.

  • یک چک لیست اصلی ایجاد کنید

چک لیست اصلی برنامه ریزی عروسی و جدول زمانی ما را بررسی کنید تا خود را در مسیر نگه دارید و مانند یک حرفه ای به انجام وظایف بپردازید. (در صورت لزوم آن را با نیازهای خود تطبیق دهید). این به شما کمک می کند تا اهداف را بدون غرق شدن در همه چیز به یکباره تجسم و اولویت بندی کنید.

 

  • به تاریخ ها (و فصل ها) فکر کنید

چند تاریخ ایده آل را برای عروسی خود انتخاب کنید و سعی کنید در صورت امکان انعطاف پذیر باشید تا در هنگام رزرو مکان عروسی و فروشندگان محدودیتی نداشته باشید. عوامل خارجی را در نظر بگیرید، مانند میزان محبوبیت آن تاریخ‌ها برای سایر ازدواج‌ها (که می‌تواند در دسترس بودن را کمیاب کند و قیمت‌ها را بالا ببرد)، در صورتی که تاریخ‌ها برای مهمانان شما دشوار باشد، و تفاوت قیمت مکان‌ها و فروشندگان بین فصول.

 

  • یک تم را انتخاب کنید

فرقی نمی‌کند رنگ‌های خاص عروسی، الهام‌بخش فصلی یا سبک، یا یک تم واقعی (مانند دهه‌های بیستم یا جشنواره شیک)، گاهی اوقات انتخاب یک مفهوم برای طراحی عروسی خود مفید است. هنگامی که زیبایی شناسی را در ذهن داشته باشید، تصمیم گیری در مورد طراحی آسان تر خواهد بود و به طور کلی، همه چیز منسجم تر به نظر می رسد.

 

  • شروع به کار بر روی لیست مهمانان خود کنید

تصمیم گیری در مورد لیست مهمانان می تواند فرآیندی پیچیده باشد و تا حد زیادی به محل برگزاری و بودجه شما بستگی دارد. بنابراین قبل از شروع، با شریک زندگی خود و اعضای اصلی خانواده بنشینید تا لیست آرزوهای مهمانان عروسی را تهیه کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا کودکان را دعوت می‌کنید یا خیر و به چه کسانی یک پلاس یک تعلق می‌گیرد.

 

  • با دیگر زوج های متاهل صحبت کنید

آیا اخیراً در عروسی شرکت کرده اید که واقعاً از آن لذت برده اید؟ به هر حال، از آن زوج راهنمایی و بینش بخواهید. آنها احتمالاً نکات و ترفندهای متخصصی دارند که در طول راه آموخته اند که خوشحال می شوند با شما به اشتراک بگذارند. گاهی اوقات دوستان و خانواده بهترین منابع هستند.

 

  • در مورد گزینه های محل برگزاری خود تحقیق کنید

قبل از اینکه روی خط نقطه چین امضا کنید، حتماً قیمت‌ها، بسته‌ها و هرگونه محدودیت (از جمله حداقل بودجه یا تعداد مهمان) را از چندین مکان مختلف عروسی و پذیرایی بررسی کنید. حتی اگر مکان و قیمت بسته ای وجود دارد که واقعاً دوست دارید، به دنبال گزینه های اضافی باشید. قبل از توافق بر سر قیمت، از اطراف بپرسید و ببینید که چه مکان‌های دیگری هزینه می‌کنند.

 

  • برگزارکنندگان عروسی که با آنها راحت هستید

وقتی نوبت به رزرو برگزارکنندگان عروسی می رسد، ضروری است که در تصمیم گیری عجله نکنید. حداقل چند گزینه مختلف را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که این شرکای مهم روز عروسی چشم انداز شما را درک می کنند و همچنین می توانند با بودجه شما کار کنند. برگزارکنندگان عروسی مهره هایی برای اطمینان از اینکه روز شما فوق العاده به یاد ماندنی است و همه چیز به خوبی پیش می رود، هستند، بنابراین مطمئن شوید که آنها تیمی از افرادی هستند که واقعاً با آنها حال و هوای خوبی دارید. آنها همچنین باید حس خوبی از دید شما داشته باشند و شما باید بتوانید به آنها اعتماد کنید تا آن را به خوبی اجرا کنند.

 

  • نکته: به نحوه ارتباط برگزارکنندگان عروسی توجه کنید که سعی می کنید آنها را احساس کنید. اگر سبک ارتباطی خاص آنها مناسب نیست یا در این مرحله غیرقابل اعتماد یا بی علاقه به نظر می رسند، احتمالاً برای کار واقعی مناسب نخواهد بود. همچنین هرگز نباید از پاسخ دادن به سؤالات در طول راه احساس بدی داشته باشید.

 

تالار پذیرایی حیات، جایگاهی است که رویاهای شما در جشن عروسی تان به واقعیت می‌پیوندد و لحظات خاصی را در کنار عزیزانتان به اشتراک می‌گذارید.

بهترین و با شکوه ترین مراسم ها را با ما تجربه کنید
از صفر تا صد خدمات مجالس عروسی، نامزدی، تولد، سالگرد و مراسم عقد و بله برون و حنابندان را به تیم حرفه ای ما بسپارید
آرزوهایتان را زندگی کنید، بهترین شب زندگیتان در تالار مجلل حیات
 

  • هر قرارداد را از نزدیک بخوانید

قبل از اینکه روی خطوط نقطه چین امضا کنید، مطمئن شوید که جزئیات هر قراردادی را که با فروشندگان عروسی خود تنظیم می‌کنید، از جمله تاریخ، مکان، زمان، سپرده‌ها، هزینه‌های اضافی، رنگ‌ها و مقادیر، از نزدیک بررسی کنید. همه چیز باید در قرارداد باشد زیرا اگر اینطور نباشد یا اشتباه نوشته شود، اگر به درستی اجرا نشود از شما محافظت نمی شود.

علاوه بر این، مراقب بندهایی باشید که از بازبینی فروشنده پس از ارائه خدمات (پرچم قرمز)، سیاست‌های لغو شدید، یا اگر شرایط یک طرفه به نظر می‌رسند، محتاط باشید. به طور خاص، یک قرارداد باید مشخص کند که در صورت انصراف هر یک از طرفین، نه فقط مشتری، چه اتفاقی می افتد.

همچنین سیاست‌های مربوط به تغییرات در محدوده خدمات را به دقت مطالعه کنید، به این معنی که در صورت ایجاد تغییرات قابل توجه، نرخ‌ها قابل بازنگری هستند. (چنین سیاست‌هایی در این صنعت استاندارد هستند، اما باید اطمینان حاصل کنید که از شرایط آگاه هستید.) برای مثال، اگر قرارداد شما مستلزم پذیرایی از فهرست مهمان‌های 50 نفره است، اما بعداً تصمیم می‌گیرید 100 نفر را دعوت کنید، مسئولیت آن بر عهده شماست. برای پرداخت نرخ افزایش یافته به طور مشابه، یک مکان ممکن است حداقل تعداد مهمان مورد نیاز را داشته باشد، که اگر مجموع RSVP کمتر از برآورد اولیه باشد، می تواند مشکل ساز باشد.

 

  • جشن عروسی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

دوستان و خانواده ای که از آنها می خواهید به جشن عروسی خود بپیوندند برای حمایت عاطفی و تاکتیکی در طول فرآیند برنامه ریزی عروسی و در روز بزرگ حضور دارند. بنابراین، در نظر بگیرید که واقعاً می خواهید چه کسی در این مناسبت تاریخی در کنار شما بایستد و آیا آنها قادر به انجام وظایف مورد نیاز موقعیت خود در طول فرآیند برنامه ریزی هستند یا خیر. علاوه بر این، با شریک زندگی خود مشورت کنید تا تصمیم بگیرید که جشن عروسی چه اندازه برای شما دو نفر بهتر است، با در نظر گرفتن هزینه هایی که همراه با این مسئولیت خاص است.

 

  • خرید لباس عروس

پیدا کردن لباس عروس کامل یک فرآیند خاص خود است، و توصیه می کنیم بلافاصله پس از انتخاب محل برگزاری، جستجوی خود را شروع کنید. به طور خاص، خرید لباس خود را نه ماه قبل از روز بزرگ تکمیل کنید، زیرا این به شما زمان کافی برای یراق آلات و تغییرات می دهد. خرید گروه های جشن عروسی نیز باید حدود هفت تا هشت ماه قبل از تاریخ عروسی شروع شود، در حالی که لباس داماد و داماد را می توان حدود پنج ماه برنامه ریزی کرد. فراموش نکنید که برای هر رویداد قبل از عروسی مانند برانچ، دوش گرفتن و تمرین نیز به لباس نیاز دارید.

 

  • دست های بیشتری را روی عرشه استخدام کنید

هرگز فراموش نکنید: شما در این مراسم تنها نیستید. جشن عروسی شما، اعضای خانواده و همسر آینده شما همگی آماده هستند تا به روش هایی که متناسب با نقاط قوت آنها باشد کمک کنند. اما باید بپرسید و گاهی تفویض کنید. یکی از زمان‌های بسیار مهم برای تفویض اختیار، روز بزرگی است که برای انجام کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، به چند دست اضافی نیاز دارید، مانند پراکنده کردن چک‌ها به فروشنده‌ها. همچنین، تا زمانی که از انتخاب آن‌ها برای رد کردن آگاه هستید، هرگز نباید از پرسیدن احساس بدی داشته باشید.

 

  • استخدام یک مسئول

پیدا کردن مسئول مناسب برای ریاست مراسم عروسی شما می تواند یک سفر عمیقا شخصی برای زوج ها باشد. هرکسی را که انتخاب کنید نه تنها رویداد را دیکته می کند، بلکه شما را وارد اتحادیه شما می کند و لحن را برای بقیه زندگی مشترکتان تنظیم می کند. اگر یک روحانی یا قاضی صلح را رزرو کنید (به جای داشتن یک دوست یا یکی از اعضای خانواده)، مهم است که به طور کامل تحقیق کنید، نظرات یا توصیه‌هایی را دریافت کنید، و سؤالات درستی را بپرسید، مانند اینکه آیا شخصی‌سازی مجاز است، اختلالات چگونه خواهد بود. رسیدگی می شود و اگر درگیر اخذ جواز ازدواج هستند.

  • شما هم برای برگزاری مراسم خود از جمله جشن عروسی، مراسم نامزدی و یا انواع جشنهای خود مانند جشن و مراسم سالگرد ازدواج و یا برگزاری مراسم و جشنهای سازمانی خود و یا حتی سمینارها و کنگره های خود و یا حتی برگزاری مراسم ختم و یا سایر مراسم دیگر به دنبال تالاری میگردید که علاوه بر زیبایی و تیم حرفه ای بتواند تمامی این خدمات و فضاها را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.
    تالار پذیرایی اوپال به عنوان یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب تهران و یکی از بزرگترین تالارها در استان تهران با فضاهای مخصوص هر مراسم انتخابی شایسته برای شما عزیزان میباشد.

 

  • جزئیات شام تمرین را فراموش نکنید

مانند سایر جشن های قبل از عروسی، شام تمرینی ممکن است توسط شخصی غیر از شما برگزار شود یا نباشد. صرف نظر از این واقعیت، شما باید در فرآیند برنامه ریزی شرکت کنید. مانند مراسم عروسی، شام تمرینی به مکان، لیست مهمانان، انتخاب غذا و دعوتنامه نیاز دارد. اگر آخر هفته عروسی یا عروسی مقصدی دارید، این می‌تواند به مهمانی خوش‌آمدگویی گره بخورد یا کاملاً جدا بماند.

 

  • یک روز هماهنگ کننده را در نظر بگیرید

حتی زمانی که یک برنامه ریز عروسی با خدمات کامل در کار نیست، استخدام یک متخصص برای نظارت بر جزئیات روز می تواند بازی را تغییر دهد. آن‌ها فروشندگان را برای شما پیگیری می‌کنند، برنامه‌ریزی را زیر نظر می‌گیرند و به جزئیات لحظه آخری و وظایف در محل کمک می‌کنند. فقط رزرو را تا آخرین لحظه رها نکنید، زیرا اگرچه این یک روز هماهنگ کننده است، معمولاً شش تا هشت ماه قبل استخدام می شوند.

  • انواع خدماتی که در تالار پذیرائی اوپال ارائه می شود:
    تالار عروسی و خدمات جشن عروسی
    تالار جشن نامزدی و تشریفات مراسم عقد
    سالن برگزاری مراسم تولد و کلیه خدمات جشن تولد
    سالن همایش و سمینار
    برگزاری انواع مراسم و مهمانی

 

  • راه های ارتباطی با تالار اوپال
  • تلفن: 09120168801
  • اینستا: https://instagram.com/talaropal
  • آدرس: تهران، نواب، تندگویان، خروجی شهرک صمعتی

 

  • برنامه ریزی ماه عسل را به تعویق بیندازید

برنامه ریزی همزمان یک عروسی و یک ماه عسل رویایی نه تنها گران است، بلکه بسیار وقت گیر است، به خصوص اگر هر دوی شما همه کارها را خودتان انجام دهید. بنابراین، ممکن است ایده خوبی باشد که برنامه ریزی ماه عسل را کمی به تعویق بیندازید. بسیاری از زوج‌ها توصیه می‌کنند عروسی و ماه عسل را از هم دور کنند تا واقعاً از همه چیز قدردانی کنند، نه اینکه از برنامه‌ریزی عروسی آنقدر خسته شوند که به طور کامل از تعطیلات پس از عروسی لذت ببرند.

 

  • جزئیات راه اندازی را نهایی کنید

با نزدیک شدن به تاریخ عروسی خود، با محل برگزاری تماس بگیرید تا بدانید برگزارکنندگان شما چه زمانی می توانند برای راه اندازی وارد شوند. هرچه زودتر بهتر باشد، اما در برخی موارد، مکان‌ها ممکن است رویدادهای دیگری را در همان روز برگزار کنند. مطمئن شوید که اطلاعات را به برگزارکنندگان خود منتقل کنید تا همه در یک صفحه باشند.

 

  • برنامه ای از رویدادها تهیه کنید

ایجاد یک برنامه جامع روز عروسی تضمین می‌کند که همه در مورد زمان‌بندی و مکان(ها) در یک صفحه هستند و کمک می‌کند تا مطمئن شوید که رویدادهای روز به خوبی اجرا می‌شوند. شامل مواردی مانند قرارهای آرایش مو و آرایش، زمانی که فروشندگان می‌رسند، زمان حمل و نقل تا رسیدن به محل مراسم، زمان رسیدن زوج به پذیرایی، سخنرانی‌ها، اولین رقص و زمان بریدن کیک و غیره چاپ کنید. کپی (یا ایمیل) را برای عکاس، خدمتکار، اعضای اصلی خانواده، همه برگزارکنندگان و هر کس دیگری که باید مطلع باشد، ارسال کنید.

 

  • انعام برگزارکنندگان و خدمه خود را فراموش نکنید

ممکن است زمانی که همه جزئیات قفل شده و ایمن شده اند، فراموش کردن بودجه خود آسان باشد، اما اگر پول نقد برای انعام اختصاص نداده اید، سفر بودجه شما هنوز به پایان نرسیده است. در حالی که برخی از نکات مورد نیاز نیست، زوج ها باید تلاش آگاهانه ای برای انعام دادن به همه داشته باشند، به خصوص که برگزارکنندگان و خدمه شما فراتر از آن هستند تا مطمئن شوند که روز بزرگ شما برای شما و همسرتان عالی است. فهرست جامع ما از برگزارکنندگان را بررسی کنید تا راهنمایی عمیقی در مورد اینکه چه کاری انجام دهید و چه مقدار باید ارائه دهید.

  • ۰۲/۰۸/۰۱
  • negin karami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی